Nor gira

"Munduan ikusi nahi dugun aldaketa izan nahi dugulako."

Aurkezpena

NOR GIRA

AURKEZPENA

2017an irabazi asmorik gabeko IZAN elkartea sortu genuen. Lehen urtean, elkartearen helburua honakoa zen ; gurasoak heziketa errespetagarri baten bidean sustengatzea eta horregatik Saran espazio bat ireki genuen.

2018an Erlaitza eskola aktiboa IZAN en gerizan sortu zen. Gaur egun IZAN elkartearen helburu berria Erlaitza eskola aktiboa kudeatzea eta garatzea da eta baita gure zonaldean begirunezko heziketaren tresnen berri ematea ere. Horregatik, ikastaroak edo gurasoei zuzendutako tailerrak proposatuak dira urtean zehar. (ikusi agenda/ facebook)

IZANez gain, 2019an Erlaitzako guraso elkartea ere sortua izan da. Irabazi asmorik gabeko elkarte honen helburuak dira :

-Erlaitzako haurren ateraldi kulturalak ahalbidetzea.
-Gurasoeri begirunezko heziketa lantzeko tresnak proposatzea.
-Beharretan diren familiei diru laguntzak eskaintzea, haien haurrak Erlaitzan eskolatu ahal izateko.

Non ?

Erlaitza eskola aktiboak 3-11 urteko haurreri harrera egiten dio.
Urruñako etxe polit batean kokatua dago, ingurumen aberats baten erdian.

Talde pedagogikoa

Bide lagun/Zuzendaria : Maitexa, 10 urtez hezkuntza nazionalean lan egin duena. KEBen (komunikazio ez bortitza) haurren emozioen harreran eta pedagogia desberbinetan formatua eta beti ere proposamen berriak ikasten. Kuadro pedagogikoa zuzentzen du.

Bide lagun : Maider : Lehen hezkuntzako magisteritzako diploma, Irungo lurmaitteko sortzailea, KEB en formatzen ari, 2 haurren ama.

Bide lagun : Haira : Ama-eskolako magisteritza diploma, KEB en formatzen ari.

Ingeles bide laguna :Mireille, Astean goiz batez ingeles jolas eta tailerrak proposatzen ditu. Mireille jatorriz ingelesa da, baina gaur egun hendaian bizi da.