egun bat

9:30 : Borobila
9:50 : Jolas librea edo tailer proposatua barneko giroan
11etan : Hamaiketakoa
11:15 : Proiektua (7 urtetik goiti) / Ipuinak (3-6 urte)
12ak : 3 urteko haurren abiatzea
12:30 : Bazkaria
13:30 : Kanpoko aktibitateak (Erlaitzara, Oihanera, Baratza)
edo tailer proposatua (musika, antzerkia, txontxongilo tailerra, zirko, haur filosofia)
15:30 : Borobila
16ak : Bukaera

Astean behin, 7 urte baino gehio duten haurreri « Batzarran » parte hartzea proposatua zaie.
Batzarran : Elkar biztzako aurauak erabakiak dira.
Kalapita/ zailtasun egoerak aipatuak dira. « Cercle restauratif » tresna landua da.

Egokitzapena :

Egokitzapen denbora hilabete batekoa da. Gurasoak espazioan behar den bezain bat egon daitezke.
Toki bat daukate eta ahalik eta isilen egon beharko dira.
Haur batek egokitzapen denbora luzeagoa behar badu, baieztatua izango zaio. Gurasoak eta bidelagunak eskuz esku konfiantzarekin aipatzen dute gaia. Erabakiak hartuak izango dira haur bakoitzaren arabera, bakoitzaren eritmoa errespetatuz.

Egokitzapena

Toki bat daukate eta ahalik eta isilen egon beharko dira.